Jag hatar måndagar...

Hejsan alla människor! ♥

Idag så är jag ledig från skolan , vi har studiedag!
Jippi det äger. Jag älskar studiedagar men jag hatar
måndagar, haha. Aja snart är måndagen slut.
Imon blir det skolan som vanligt. Ja juste idag så
har jag varit på sjukhuset i Värnamo och tagit bort
mitt gips, har längtat som bara den asså. Men jag har
bara lite ont i handen fortfarande men det kommer och
gå över efter ett tag. Sen kommer det bli bra igen :)
Jag ska kanske starta en tävling här fram över.
Vi får se det är inte säkert. Hoppas ni får en bra måndag,
haha. Mína måndagar är alltid sega, jag orkar inte göra
något på måndagar. Nu ska jag dra ut och gå lite med
syrran. ByeBye. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0