Tisdag.

Hellu allihopa!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än bara skolan.
Skolan var ok tycker jag , det var roligt Haha.
Jag och mina tre bästa vänner vi gick runt och pratade
och sen så gjorde vi faktiskt inte så mycket mer.
Jag har haft ett nationelt prov idag och det gick ganska
så bra , tror jag i alla fall. Vi har haft många prov nu
och det kommer mer. Vi ska ha nationella prov fram
tills påsklovet v. 14. Jag längtar till påsklovet, det ska
bli kul. Jag är en person som älskar lediga dagar från
skolan och vem gillar inte och vara ledig ? Haha.
Imon blir det skolan igen men på morgonen så ska
jag åka till värnamo. Så jag ska vara lite ledig på morgonen
men sen kommer jag och komma tillbaka till skolan igen.
Bloggar mer imorgon. ♥

Hoppas ni har haft det lika bra som jag.
ByeBye!


Kommentarer
Postat av: andrea

Hejsan, & Tack så himla mycket!

Kul att du tycker om den! =)

Du tar en eller fler bilder, gör ett kollage sedan klistrar du fast en genomskinligt ruta. Sedan så går du in på "STILMALL" och klistrar in #meny2 {

width: 692px;

border: 0px solid;

padding-right: 20px;

margin-top: 0px;

padding-top:0px;

float:right;

color: #ffffff;

font-size: 12px;

text-transform:none;

font-family: Courier New, sans-serif;

font-weight: normal;

}

längst ner..

Sedan går du in på "KODMALLAR" på "FRAMSIDA" och där klistar du in

<div id="meny2">

<b>DIN VALFRIA TEXT HÄR</b><br />

<br />

Vart du vill. För att ändra varit du vill att texten ska stå, så går du tillbaka till "STILLMALL" till "MENY2" Och ändrar på t.ex. "padding-top" osvosv..



Kram! =)

2010-03-09 @ 17:26:34
URL: http://ddeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0